W czasie codziennej jazdy samochodem do centrum silnik przegrzewa się bardziej, niż kiedykolwiek przedtem? Zauważyłeś, że rury wydechowej lecą mleczne spaliny. Oznacza to uszkodzenie elementów silnika.
Co mogło się zepsuć? Prawdopodobnie uszkodziła się uszczelka pod głowicą. Mimo iż uszczelka wykonana jest z paru warstw kompozytów, aczkolwiek nie jest wieczna, a ciągle narażona jest na spore ciśnienie oraz wysoka temperatura i to tylko przyspiesza proces eksploatacji
uszczelki pod głowicą.
Kiedy zauważysz powyższe sygnały to
wymiana uszczelki pod głowicą musi zostać wykonana priorytetowo, aby nie doszło do przegrzania silnika i kolejnych awarii.
Tego typu naprawę (wymianę uszczelki pod głowicą) wykonujemy w warsztacie Wipexim od 1990 roku , stosując jedynie instrukcję techniczną producenta auta. Zanim zaczniemy rozbierać silnik na początku przeprowadzimy
test na obecność tlenku węgla w cieczy chłodzącej .
Przy wymienię uszczelki pod głowicą musisz liczyć się z dodatkowymi kosztami, gdyż dodatkowo wykonuje się: wymianę uszczelki pokrywy zaworów, planowanie głowicy, wymianę paska rozrządu, . Nie martw się za bardzo nasz serwis dzięki wieloletniej obecności na rynku ma specjalne rabaty od producentów cześć dzięki temu koszt wymiany uszczelki będzie dużo niższy. Nie odkładaj wizyty, aż zniszczy się silnik, zadzwoń teraz do nas i umów się na diagnostykę silnika.